Selasa, 27 Oktober 2009

mY LifE..

arini genap seminggu aku terseliuh..erm..sad betul..aku jatuh dlm lopak dkat dgn library.masa tu nasib baik tak de orang nampak..kalau tak mesti malu betul.lepas tu dapatlah m.c dalam lebih kurang seminggu.. ;-(
Tapi yang seronoknya,dapat balik umah.hehe..bila dah sakit ni,ape yang aku nk makan sume mak ngan ayah cuba dpatkan.terharu sgt..tapi de jgk yang sedih bila mak cakap aku dah makin bulat.what???huhu..bila aku tanya ayah,ayah jawab "xpe,adik comel jer.mane de gemuk.anak ayah sume comel-comel.."
Ayah mmg positif sgt orangnya..sentiasa nak anak-anak dia hepi.huhu..
Mak pulak sentiasa nk yang terbaik untuk anak-anak.but,aku tetap sayang dorang.
Tak de dorang,tak de la aku.huhu..
Semalam bila aku dah balik asrama, mak dengan ayah call aku lebih dari 10 kali!!
Punya la dorang risau pasal aku.sedih pun ade..sebab rindu kat dorang..uwaaa!!
Bila dah kaki tempang mcm ni,pergi kelas pun kena ejek.sepanjang kat susur gajah de orang yang pandang sinis, pandang pelik, eee!! sume ade.geram gak.mcm la tak pernah nampak kaki orang tempang.tak per, de seseorang pernah beritahu aku yang kita hidup ni ade hukum karma.
What u give, u get back.hahaha..
Erm..bila dah sakit ni..teringin gak de someone yang special take care..walaupun family pun take care..tapi rasanya tuhan jadikan setiap manusia ni berpasang-pasangan kan???huhu..
Dah genap dua bulan break off dengan si dia..sampai sekarang pun masih lagi rasa sayang..
Bila fikir-fikir balik, bercinta ni mcm main dengan api..kalau tak pandai kawal,hbis lah, mmg terbakar la aku jwabnya!!!
Sakitnya bila hati terluka..
Tak pe, hidup mesti di teruskan.
Aku percaya one day aku mesti akan jumpa someone yang betul-betul sesuai untuk aku. hahaha..banyaknya aku membebel arini. kalau diikutkan banyak lagi tapi simpan dulu la story yang lain tu untuk next time.
thanks 4 reading..
Daaa.....

1 ulasan:

  1. lela, dalam idup kite yang baru 20 thn ni, lelaki bknnye penting sgt. xde owg pun blh je idup. yg penting, ade family ngan kwn2 yg sokong ko. jgn give up ngan dugaan yang mendatang. klu btl kate ayah ko anak ayah ko sume cumel2, akan dtg Mr right utk ko. trust me bebeh!

    BalasPadam