Ahad, 22 November 2009

Kenape???

kenapa??persoalan tu skrg ligat berputar dlm kepala otak aku..mlm tadi aku de bersembang dgn slh seorang kwan rapat aku..lagi lgi persoalan tntang R muncul.biarlah aku gelarkn shbatku itu sbgai A. A bertnya mcm mn aku dgn R?pe punca pergduhan aku dgn R?persoalan yg semmgnya ssh untuk aku jwp..kenape,kenape persoalan tntang R sering kali membelenggu hidup aku???aku bosan, aku benci..ntahla..A de bertnya pd aku tntang perasaan sbnar aku dkat R..itulah satu2nya soalan yg aku tak boleh nk jwp dari dulu lagi.aku betul2 tak tahu.aku keliru.kenape org lain boleh nmpak perasaan sbnar aku kat R sdgkan aku sndiri tak tau pe perasaan sbnar aku kat R??aku benci terlibat dgn cinta.ia m'nyakitkan, m'nysahkan.umo aku baru 20, aku mmg tak nk fikir tntng cinta buat masa skrg ni.tapi semua tu dtg tnpa aku minta.lebih2 lagi persoalan tntang R. A byk mmberi nshat kat aku..A ckap slagi aku tak tau perasaan sbnar aku kat R slagi tu la R akn sentiaa membelenggu hidup aku.sebenarnya..dlm diam aku bersetuju dgn pendapat A..aku perlu mencari jwpan tntng tu..tapi aku tak jumpa jwpn untk tu..ahh!!! aku bosan!!! R,R,R,R!!! R dh buat aku betul2 fobia dgn cinta, fobia nk terlibat dgn komitmen.bila agknya kisah aku dgn R nk berakhir..aku letih..aku letih nk menangis utk org yg tak pnh nk pduli perasaan aku..aku betul2 letih dgn semua ni..sblum ni mmg aku dh buat kptusan nk lupakan R,nk tamatkan kisah kami utk slama2nya..tapi ia akan dtg tanpa aku pinta..aku tak tau lagi nk buat ape..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan