Jumaat, 20 November 2009

pe mksudnya??

first sekali sku nk pnjatkan k'syukuran sgt2 kat Illahi sbb sjak aku buat kputusan x nk terlibat dgn lelaki buat sementara wktu ni, sgt berkesan..hati aku rasa tenang sgt2..xde lelaki yg buat aku sakit hati..xde yg buat aku menangis...aku hepi.mula2 tu mmg rsa sunyi tp bila dh lama2 aku rsa ok jer.aku sbukkan diri dgn kwn2, yg paling pnting aku tumpukan kat study aku.Biarlah one day nnti, cinta tu dtg sendiri kat aku.aku tak nk pikir hal cinta lgi.lau de pun, cma kwn2 jer.nk knal hati budi lelaki ni bkan senang.dorg ni kdg2 ssh nk d fhami.mcm2 perangai..erm,sory to say like that tau.huhu..
tapi lately ni, aku selalu t'ingat kat R.aku terasa mcm de sesuatu yg terjadi..tp aku xtau pe dia.hal ni buat aku ssh nk tido kblkagn ni.kdg2 aku mimpi dia, dlm mimpi tu aku jmpa dia tapi dia x ckp pape.dia hnya pndang aku..tapi pandangan tu macm de sesuatu yg dia nk bgtau aku.pe dia??pe mksudnya??R dlm k'sshn ker??nthla,aku pun tak fhm.tapi untuk sedapkan hati aku,mgkin R x de pape kot..sblum de jgk lelaki yg sakitkan hati aku, tapi hnya m'ngmbil masa sekejap je untuk aku lupakan dorg.tapi R ni aku mmg ssh sgt nk lupa pe yg dia buat kat aku n pe yg dh kitorg lalui.semakin hari aku semakin benci kat R.smpaikan kalau aku terjumpa dia pun aku dh x bole nk pandang muka dia.
aku mmg senang berlembut hati dgn orang..aku ssh nk mrh orang..even orang tu dh sakitkan hati aku.tapi kalau orang tu dh buat smpai tahap aku menangis,mmg aku ssh nk maafkan orang tu..aku tak suka orang buat aku terluka..aku akn benci orang tu..wlaupun orang tu kwn baik aku sendiri..
Hbs jer semester ni aku x kan jumpa R lagi..mgkin smpai bila2..sbb semester ni semester akhir R kat cni..aku plak hbis semester depan..de dua perasaan dalam hati aku tentang hal ni..pertama, aku suka sbb aku tak kn jumpa R dpn mata aku lgi..dia x kn sakitkan hati aku lgi..tp pd masa yg sama aku sedih..sbb aku tak kn tau ape2 pun tentang R lagi..d sbbkan ego aku, aku menafikan perasaan kedua aku tu..mgkin btul kata farah..aku kena lepaskan dia pergi..aku harap dia akn jumpa perempuan yg dpat jaga dia dgn baik n x sakitkan hati dia lgi..mgkin ni semua akn mengambil msa..huhu..never mind, u can do it lela!!! lela tu nama glamour aku kat poli.haha.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan